Dagen började bra med massa mys innan alla...

100media_imag170 (MMS)

Dagen började bra med massa mys innan alla barn skulle till skola o dagmamma. När vi lämnat tjejerna åkte vi till barnmorskan och efter det blev det en sväng in på Ekos för att handla lite av far min, där ringde dagmamman och berättade att Astrid hade feber... Igen liksom och i detta härliga väder. Hämtade alltså tjejerna då och sen städade jag medans Astrid ändå var slö och vilade, Alice gick till Liam och lekte som vanligt :-) Fick besök av mamma/mormor så jag o barnen bjöd på gulaschsoppa och pannkisar. Nu ligger jag och min lilla stumpa i sängen här, tempen visar på 40 grader för stackarn, tror inte alvedonen hjälpte ikväll :-( Bjuder på en bild som jag tog i morse på finaste familjen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0